Azərbaycan

Əlaqə

Ünvan:
Nizami rayonu, Heydər Əliyev prospekti 172
Çağrı Mərkəzi:
*2266

İcarəyə verməyə yeriniz var?

Müştəri xidmətləri

Sizin rəyiniz bizim üçün vacibdir

Aşağıda qeyd olunan foto/video materialları əlavə edə bilərsiniz ( Ehtiyac varsa )

Təşəkkür edirik!

Sizin müraciətiniz uğurla göndərildi

Ödəniş

Marketdə hansı ödəniş növlərindən və üsullarından istifadə edə bilərəm?

Aşağıdakı ödəmə üsullarından istifadə edə bilərsiniz:

- Nağd pul - AZN

- Bütün növ bank kartları:

      PayPass (Mastercard) texnologiyası ilə kart istifadə edərək.

      Pay Wave (Visa) texnologiyası ilə kart istifadə edərək.

- NFC texnologiyası ilə mobil telefonla ödəniş

- Bravo Hədiyyə Kartları

- Loyal UMICO kartı (hesablanmış bonuslarla ödəmə).

Hədiyyə kartım var, onu necə istifadə edə bilərəm? Hissə-hissə istifadə etmək mümkündür?

Bravo hədiyyə kartları 5 nominalda mövcuddur: 10 AZN, 20 AZN, 50 AZN, 100 AZN və 200 AZN. 200 AZN-lik hədiyyə kartı ilə, balansı bitənə qədər, yəni bir neçə qəbzin ödənişini etmək mümkündür. Digər kartlar (10, 20, 50, 100 AZN) bir dəfə istifadə üçün nəzərdə tutulub və həmin kartlar ilə yalnız bir qəbzin ödənişini etmək mümkündür.

Qeyd: Bravo hədiyyə kartlarından istifadə edərkən, eyni zamanda Bravo Loyal Pensiya Kartından istifadə edə bilərsiniz.

Məhsulların mövcudluğu

Məhsulun mövcudluğunu necə öyrənə bilərəm?

Məhsulun mövcudluğu barədə *2266, WhatsApp +994 50 9902266 (yalnız mesaj) və ya hipermarketlər ilə əlaqə saxlayaraq məlumat ala bilərsiniz:

+994 12 404 27 16 Bravo Əhmədli- Əhmədli qəs., R.Quliyev küç4
+994 12 404 09 89 Bravo Koroğlu- "Koroğlu" m/s, H.Əliyev pr. 172 
+994 12 404 09 69 Bravo 20 yanvar- “20 yanvar” m/s, Tbilisi pr. 3007-ci məhəllə 

Online satışda olan məhsullar haqqında məlumatı https://bravomarket.online veb-saytında əldə edə bilərsiniz.

Məhsul ilə bağlı narazıçılıq

Geri qaytarma və Dəyişdirmə siyasəti

  1. Marketdə alınan məhsullar Müəssisənin siyasətinə və İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında Azərbaycan Respublikasının qanununun 1-ci bəndinin 15-ci maddəsinə uyğun olaraq, satış əməliyyatından sonra 14 gün ərzində dəyişdirilə və ya geri qaytarıla bilər.
  2. İstehlakçı tərəfindən əldə edilmiş lazımi keyfiyyətli mal istifadə olunmayıbsa və onun əmtəə görünüşü, istehlak xassələri, plombu, yarlığı, həmçinin mal və yaxud kassa qəbzi və ya ona mal ilə birlikdə verilmiş digər sənədləri saxlanılıbsa (zəmanət talonu və s), bu hallarda o dəyişdirilə/qaytarıla bilər.
  3. Məhsulu geri qaytarmaq və ya dəyişdirmək üçün müştəri alış-veriş etdiyi marketə müraciət etməlidir. 
  4. Məhsulu dəyişdirmə anında, satışda uyğun məhsul yoxdursa, istehlakçı dəyəri yenidən hesablamaqla istənilən başqa bir məhsulu almaq və ya qaytarılan məhsulun dəyəri məbləğində pulu geri götürmək hüququna malikdir.  

 

Geri qaytarılmayan məhsullar haqqında məlumat

“İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununa əsasən Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti 114 nömrəli qərarına əsasən dəyişdirilməli olmayan malların siyahısı:

  1. Qızıl və qızıl məmulatları.
  2. Qiymətli və yarımqiymətli metallardan, daşlardan hazırlanmış məmulatlar.
  3. İstehsal qüsurları istisna olmaqla bütün növ parçalar və ölçü ilə satılan bəzi mallar (lentlər, tesmalar, haşiyələr).
  4. Parfümer-kosmetika malları.
  5. Kişi, qadın və uşaq çimərlik paltarları.
  6. Bağça yaşlı və yeni doğulan uşaqlar üçün alt paltarları.
  7. Məişət-kimyası malları.
  8. Şəxsi gigiyena əşyaları (diş fırçaları, daraqlar, biqudilər və s.).
  9. Uşaq oyuncaqları.
  10. İstehsal qüsurları istisna olmaqla istifadədə olmuş, üzərində yarlıklar olmayan kişi, qadın və uşaq corabları, alt paltarları.
  11. Ərzaq üçün plastmasdan hazırlanmış məmulatlar.
  12. Dəyəri ödənilmiş və mağazadan çıxarılmış (yararlılıq müddəti ərzində) ərzaq malları.