Vəzifə öhdəlikləri:
	- Ərazisi üzrə marketlərin işinə dair göstəricilərinin əks etdirən  gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların təqdim olunması
 
	- Satış, itkilər, məzuniyyət, ehtiyatların vəziyyəti və s. KPI hesabatların hazırlanması
 
	- Mağazalar üzrə sərfiyyat mallarının sifarişi
 
	- İnvoysların sistemə əlavə olunması
 
	- Əməliyyat direktorunun Gündəlik və həftəlik bülletenlərin hazırlanması və göndərilməsi
 
	- Görüşlərin və iclasların təşkil olunması
 
	- Şirkət siyasətinə və əməliyyat qaydalarına riayət etmək
 
 
Tələblər:
 
	- Bakalavr təhsilil
 
	- Pərakəndə satış sahəsində ən azı 3 ilədək iş təcrübəsi
 
	- Mənfəət və zərər hesabatlarını başa düşmək
 
	- Şirkətin KPI-lərini başa düşmək və əlaqə qura bilmək.
 
	- Öyrənməyə meylli
 
	- Məhsulları üzrə biliklər
 
	- Planlaşdırma və analiz qabiliyyəti
 
	- Nəticəyönümlülük
 
	- Dəqiqlik və məsuliyyətlilik
 
	- İngilis dilində sərbəst danışıq qabiliyyəti (mütləqdir)
 
	- MS office (Excel, PPT, Word) bilikləri mütləqdir
 
	- Əməkdaşlıq bacarığı və möhkəm əlaqələr qurmaq qabiliyyəti
 
	- 6 günlük iş qrafiki (2 gün ofisdə, 4 gün mağaza ziyarətləri)
 
 
Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Pərakəndə əməliyyatlar üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.