Öhdəliklər:
- Market monitorinqi: Rəhbərlik tərəfindən gələn market araşdırması ilə bağlı bütün tapşırıqların icra edilməsi (qiymət , çeşid , kampaniya , rəqib yerlərinin analizi, Bravo yerlərinin analizi, yaşayış yerləri və əhalinin sıxlığı analizi, rəqiblər ilə bağlı məlumatların toplanması və s.
- Ərazilər üzrə verilən məhsulları monitorinq etmək: Öncədən ərazilər üzrə müəyyən edilmiş rəqiblərdə qiymət, kampaniya və digər yoxlanışların həyata keçirilməsi
- Nəticələrin online platformalarda analiz edilməsi: Monitorinq nəticələr excel faylda hazır olduqdan sonra, online platformalar, rəqiblərin endirim jurnallarından, application və s. əldə olunan son endirimləri siyahıda qeyd edib, siyahının yenidən yoxlanılması.
- Monitorinqdən əldə olunan nəticələri e-mailda qeyd edib, supervayzerlərə göndərilməsi: Hazır excel siyahıda əldə olunan nəticələrin doğruluğunu öncədən təyin edilmiş zamanda yoxlayib, e-mail vasitəsi ilə Supervayzerə yoxlanılması üçün göndərilməsi.
- Supervayzerdən gələn monitorinq nəticələrin yoxlanılması: Supervayzerdən yoxlamaq üçün gələn sıyahını yenidən analiz edib ve şüphəli məhsulların doğruluğunu isbat etmək üçün whatsapp qrupuna foto şəkillərini göndərib, nəzərdən qaçan xırda səhvlərin Bravo whatsapp qrupuna düzəlişinin edilməsi
- Reqionlarda ezamiyyət: Regionlarda öncədən müəyyən edilmiş qrafik üzrə rəqib markətlərin qiymət, kampaniya və s, yoxlanışların həyata keçirilməsi, nəticələrin supervayzerlərə təqdim edilməsi
- Əlavə tapşırıqlar: Xüsusi hallarda rəhbərliyin tapşırığına əsasən rutin rəqib siyahısında olmayan rəqiblərin monitorinqinin həyata keçirilməsi.
- Meyvə və tərəvəz monitorinqi: Öncədən təyin edilmiş qrafik və rəqiblər üzrə telefon danışığı və şəkilli monitorinin həyata keçirilməsi
- Ən ucuz məhsulların (open price products-OPP) monitorinqi: Öncədən müəyyən edilmiş siyahı üzrə və rəqib marketlərdə, vitrində sərgilənən kateqoriyalara uyğun olaraq ən ucuz məhsulların müəyyən edib, Supervayzer ilə rəqib marketlərdə telefon vasitəsi ilə danışığı və şəkilli monitorinqinin təşkili
- Kampaniyaların monitorinqi: Rəqiblər və Bravo marketlərində kampaniyaların monitorinqinin müəyyən edilmiş qaydalar çərçivəsində həyata keçirilməsi.
- Boşluq analizi: Öncədən təyin edilmiş rəqiblərdə alt kateqoriya bazında çeşid mövcudluğunun , qiymətlərinin müqayisəli şəkildə monitorinqinin həyata keçirilməsi və nəticələrinin Supervayzerlərə təqdim edilməsi.
Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Qiymət və bazar monirinqi üzrə köməkçi” başlığı ilə CV göndərərək müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.