Azərbaycan

Pərakəndə əməliyyatlar üzrə mütəxəssis

Öhdəliklər

  • Gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların təqdim olunması
  • Satış, itkilər, məzuniyyət, ehtiyatların vəziyyəti və s. KPI hesabatların hazırlanması
  • Mağazalar üzrə sərfiyyat mallarının sifarişi
  • İnvoysların sistemə əlavə olunması
  • Gündəlik və həftəlik bülletenlərin hazırlanması və göndərilməsi
  • Görüşlərin və iclasların təşkil olunması
  • Şirkət siyasətinə və əməliyyat qaydalarına riayət etmək

Tələblər

  • Bakalavr təhsilil
  • Pərakəndə satış sahəsində ən azı 3 ilədək iş təcrübəsi
  • Mənfəət və zərər hesabatlarını başa düşmək
  • Şirkətin KPI-lərini başa düşmək və əlaqə qura bilmək.
  • Öyrənməyə meylli
  • Məhsulları üzrə biliklər
  • Planlaşdırma və analiz qabiliyyəti
  • Nəticəyönümlülük
  • Dəqiqlik və məsuliyyətlilik
  • İngilis dilində sərbəst danışıq qabiliyyəti (mütləqdir)
  • MS office (Excel, PPT, Word) bilikləri mütləqdir
  • Əməkdaşlıq bacarığı və möhkəm əlaqələr qurmaq qabiliyyəti
  • 6 günlük iş qrafiki (2 gün ofisdə, 4 gün mağaza ziyarətləri)

Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Əmək münasibətləri üzrə mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

Müraciət üçün CV formasını yüklə

Şəxsi məlumatlar

Təşəkkür edirik!

Sizin müraciətiniz uğurla göndərildi