Öhdəliklər:
- Bütün lazımi məlumatlara uyğun olaraq təchizatçılara düzgün manual və ya avtomatik sifarişlər vermək.
- Çatdırılmaların tezliyinə nəzarət etmək və hər hansı problem yarandıqda Kommersiyaya məlumat vermək.
- Mağazalarda və Paylama Mərkəzində artıq ehtiyatların olması və ya ehtiyat çatımazlığının olmasının qarşısını almaq
- Promo sifarişlərini idarə etmək
- Hər mağaza və ya DC üçün əsas təchizatçı, logistik kənarlaşma (LV) üzrə məlumatlara nəzarət etmək.
- Bir məhsul üçün iki əsas təchizatçı ilə qarşılaşdıqda, satınalma qrupuna məlumat vermək.
- Hər bir mağaza və ya DC üçün sistemdə manual və ya avtomatik sifarişlər üçün vaxt cədvəlini yeniləmək
- Bütün sifariş çeşidlərinin avtomatik doldurulma prosesi və manual sifariş üçün aktiv olmasını təmin etmək
- Lazım gələrsə, sifarişin təsdiqi üçün avto sifariş komandasına dəstək olmaq.
- Yeni açılan mağazalar üzrə sifarişlərin idarə edilməsi
- Resursların düzgün bölüşdürülməsini təmin etmək və proseslərin vaxtında icrasını izləmək;
- Rəhbərlik və aidiyyəti şöbələrlə koordinasiyalı şəkildə işləmək;
- Gecikmələr və resurs çatışmazlıqları ilə bağlı analizlər aparmaq, mümkün riskləri müəyyənləşdirmək və həll yolları təklif etmək;
- Əldə olunan nəticələri qiymətləndirmək və proseslərin optimallaşdırılması ilə bağlı təkliflər irəli sürmək.
Tələblər:
- Pərakəndə sahədə planlama təcrübəsi
- Komandada işləmək bacarığı;
- Analitik və kritik düşünmə qabiliyyəti;
- İşdə dəqiqlik və detallara önəm vermə bacarığı
- Yüksək ünsiyyət qabiliyyəti
- Məlumata əsaslanan analitik düşüncə tərzinə sahib olmaq
- Güclü kompüter Bacarıqları: MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
- Power BI, SQL, Tableau, Python - bilməsində üstünlük verilir
Maraqlanan namizədlər [email protected] email ünvanına “Market ehtiyatlarının planlaması üzrə kiçik mütəxəssis” başlığı ilə müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.