Öhdəliklər
- Zəng, e-mail və "WhatsApp" mesajlarının cavablandırılması
- Telefon, e-mail və "WhatsApp" vasitəsilə göndərilən müştəri sorğularına baxılması
- Mövcud resurslardan istifadə etməklə zəruri məlumatların araşdırılması
- Müştəri şikayətlərinə baxılması və şikayətlərin həll yollarınının tapılması
- Müştərilərə məhsul və xidmətlər haqqında məlumat vermək
- Sistemə yeni müştəri məlumatlarının daxil edilməsi
- Mövcud müştəri məlumatlarının yenilənməsi
- Sifarişlərin, formaların və ərizələrin emal edilməsi
- Prioritet məsələlərin müəyyən edilməsi və rəhbərliyə məruzə edilməsi
- Zənglərin müvafiq resurslara yönləndirilməsi
- Bütün zəng məlumatlarının standart iş prosedurlarına uyğun olaraq sənədləşdirilməsi
Tələblər
- Biznesin idarə edilməsi, marketinq və ya iqtisadiyyat üzrə bakalavr dərəcəsi.
- Azərbaycan və Rus dilləri biliyi mütləqdir, ingilis dili üstünlük sayılır.
- "Microsoft Office" proqramları, Outlook istifadəçisi.
- Qeyd olunan dillərdə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları.
- Dinləmə qabiliyyəti.
- Problemlərin təhlili və həlli bacarıqları.
- Müştəri xidmətləri/məmnuniyyətinə meyllilik.
- Təşkilati bacarıqlar.
- Detallara qarşı diqqətli.
- Komanda şəklində işləmə bacarığı.
- Stressə davamlılıq.
- Qüsursuz və aydın nitq.
İş şəraiti:
Növbəli iş
- 9:00-18:00
- 10:00-19:00
- 11:00-20:00
Vakansiya üzrə müraciətlər [email protected] elektron ünvanına mövzu bölməsində “Çağrı mərkəzi üzrə agent” qeyd etməklə edə bilərlər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır